Digitale receptie

Digitale receptie

Wanneer er geen receptie- of beveiligingsmedewerkers aanwezig zijn om uw bezoekers persoonlijk te ontvangen, kan het wenselijk zijn hiervoor een digitale receptie oplossing in te zetten. Wij leveren maatwerk oplossingen volledig afgestemd op uw situatie. Bij binnenkomst in uw gebouw is het van belang dat uw bezoekers direct begrijpen wat de bedoeling is en dat zij zich meteen welkom voelen. Door het plaatsen van een beeldscherm op uw balie of een informatiezuil in uw ontvangsthal zien uw bezoekers direct dat zij op de juiste plaats zijn gearriveerd.

De getoonde informatie en de te volgen stappen op het beeldscherm kunnen wij volledig op maat en in uw huisstijl opmaken. U bepaalt zelf welke informatie u wilt tonen bij binnenkomst van de bezoeker. Aanraking van het touchscreen brengt uw bezoeker, middels een duidelijke spraakverbinding, direct in contact met de juiste afdeling of contactpersoon. Naast de functie van digitale receptie is er de mogelijkheid om de zuil - kiosk ook te voorzien van plattegronden van het gebouw, activiteitenkalender, menukaart of mededelingen. Zo krijgt het scherm ook echt de functie van digitale receptie

De voordelen voor uw bezoekers zijn:

  • Altijd beschikbaar, geen personeel noodzakelijk
  • Juiste en snelle informatievoorziening
  • Op afstand, toch zo persoonlijk als mogelijk ontvangen en aanspreken.
  • Snel kunnen voorzien van een persoonlijke bezoekerspas.
  • Duidelijk maken wat de procedures zijn en welke veiligheidsregels er gelden.
  • Snel en efficiënt toegang kunnen verlenen.
  • Duidelijk maken waar zij zich kunnen melden en waar zij toegang tot hebben.
  • Goed begeleiden in het toegangsproces.

Het aanmelden van een bezoek kan zowel door eigen medewerkers als door de bezoeker zelf worden gedaan (selfservice check-in). Dit geldt ook voor het afdrukken en activeren van een bezoekerspas. U kunt zelf bepalen tot welk toegangsniveau uw bezoekers worden geautoriseerd.

Ik wil graag wat vragen hierover.