De Kernwaarde van 2.Orange

Kernwaarden

2.Orange is een ervaren system integrator. Wij zorgen voor een perfecte installatie, een gebruiksvriendelijke bediening en een hoogwaardige afwerking van totaalprojecten. Maar ook daarna blijven wij meedenken met onze relaties. Veel gemeenten, provincies, ziekenhuizen, zorginstellingen en andere bedrijven en instellingen maken gebruik van onze audio- en videosystemen. En zijn er zeer tevreden mee. Daar zijn wij trots op.

Bij 2.Orange draait het om persoonlijke aandacht voor u en uw project en het juiste advies. Naast uw vaste contactpersoon zijn onze directeuren-eigenaren ook altijd bereikbaar voor vragen of opmerkingen. Voor direct contact:
Jan van der Linden (06 14 21 00 58) of Jelle Verhage (06 14 68 00 60).

Missie
2.Orange helpt bedrijven en organisaties bij het optimaliseren van hun communicatieprocessen door structurele inzet van audiovisuele oplossingen, zoals bijvoorbeeld narrowcasting, en (ver)nieuwe(nde) concepten. Kwaliteit, klantvriendelijkheid, zorgvuldigheid, vertrouwelijkheid en punctualiteit zijn daarbij ons uitgangspunt. Zo kunnen wij ons profileren als partner van onze klanten.

Visie
Audiovisuele producten complementeren de overige oplossingen binnen organisaties. Het draait niet alleen meer om het product, maar om totaaloplossingen en procesverbetering. De wijze waarop mensen (samen)werken verandert. Trends als ‘het nieuwe werken’, ‘duurzaam ondernemen’, ‘transparante overheid’ en 'e-learning' vereisen plaats- en tijdonafhankelijke communicatie. 2.Orange ondersteunt opdrachtgevers bij het optimaliseren van hun communicatieprocessen. Voor u als klant is het niet altijd makkelijk om op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden. En uit de vele aanbieders is het moeilijk een keuze te maken. 2.Orange wil en kan hier een belangrijke rol vervullen als onafhankelijk adviseur.

Niet alleen naar onze opdrachtgevers toe zijn kwaliteit, klantvriendelijkheid, zorgvuldigheid, vertrouwelijkheid en punctualiteit basisvoorwaarden om succesvol te zijn en te blijven. Ook naar onze medewerkers toe geldt: afspraak is afspraak. Daarnaast neemt 2.Orange haar verantwoordelijkheid ten aanzien van onze leefomgeving.

Onze Kernwaarden zijn:

  • Betrokken
  • Betrouwbaar
  • Bekwaam
  • Vernieuwend

Betrokken
Wij zijn en blijven betrokken bij de maatschappij. Met oog voor meerdere belangen gaan samenwerkingen aan, bewegen mee met ontwikkelingen en kijken naar de toekomst. Voor ons betekent betrokken ook: toewijding aan onze klanten en elkaar. Samenwerken is een noodzaak. Natuurlijk is iedere medewerker verantwoordelijk voor de eigen taken. Maar samen weten we meer.

Betrouwbaar
Voor ons betekent betrouwbaar: openheid, integriteit, zorgvuldigheid en duidelijkheid. Dat komt goed tot uitdrukking in onze werkwijze: doe wat je zegt en zeg wat je doet. Punctueel werken en net dat beetje meer doen, zowel extern bij onze klanten als intern.

Bekwaam
Deze kernwaarde staat voor expertise en vakmanschap. Wij houden onze kennis actueel met ervaren, gespecialiseerde en goed opgeleide medewerkers. Bekwaam betekent ook: met inzet van kennis en ervaring op zoek gaan naar nieuwe oplossingen.

Vernieuwend
Wij zijn steeds op zoek naar nieuwe kansen. Het bedenken en uitvoeren van nieuwe oplossingen, die ons werk en leven makkelijker maken. Er is maar één manier om erachter te komen of een idee goed is: leren door te doen. Door onszelf te blijven ontwikkelen blijven we vooroplopen in een snel veranderende omgeving.