Liefde voor Techniek

Liefde voor

Bij 2.Orange houden we van techniek en volgen de ontwikkelingen op de voet. Niet alleen binnen onze branche maar juist ook eromheen. Alle nieuwe technieken proberen wij grondig uit in ons experience center. Daar ontstaan dan ook regelmatig de leukste oplossingen en brandt er tot laat in de avond nog licht. Omdat we er nog niet willen stoppen met testen.

Zijn wij nerds? Wij noemen onszelf liefhebbers van techniek; daarom zullen we blijven programmeren, sleutelen en tot nieuwe oplossingen komen die het voor organisaties makkelijker maakt hun communicatieprocessen te optimaliseren.

  • Onze Techneuten ontwerpen en maken audiovisuele - ICT concepten en oplossingen en delen dit graag met elkaar en met onze klanten. Interne en externe specialisten werken hierbij in teamverband.
  • Onze Normale Mensen houden ook van de techniek maar dan als praktische oplossing voor uw organisatie. Zij inventariseren uw wensen en behoeften en bekijken dan samen met onze nerds of het technisch te realiseren is. Zo ja, dan krijgt u een passend voorstel.

Liefde voor de klant: Alle medewerkers van 2.Orange hebben de drive om u als klant alleen het beste te bieden. Onze Techneuten zijn er trots op als u gelukkig wordt van een mooie oplossing. Onze Normale Mensen hebben graag contact met u, in het voortraject, tijdens de implementatie, maar ook als eens om een storing gaat. Zij zullen er alles aan doen om u als klant gelukkig te maken.

Ale medewerkers krijgen binnen 2.Orange de vrijheid om beslissingen te nemen en op de stoel van de directeur te gaan zitten. Met als doel: weer een gelukkige klant!