Zoeken

Digitale receptie in
de zorg met

Nedap ons

Heet uw bezoekers hartelijk welkom en help hen 24/7 met hun vragen en bezoeken met behulp van digitale recepties. Ziekenhuizen en zorglocaties zijn locaties waar extra aandacht voor bezoekers en patiënten essentieel is.

Nedap Ons kantoor zorgprofessionals

Digitale receptie voor
zorg met

Nedap Ons

Heet uw bezoekers hartelijk welkom en help hen 24/7 met hun vragen en bezoeken met behulp van digitale recepties. Ziekenhuizen en zorglocaties zijn locaties waar extra aandacht voor bezoekers en patiënten essentieel is.

Wij integreren Nedap Ons in onze oplossingen voor digitale recepties. Nedap Ons is een veelgebruikt softwareprogramma in de zorgsector, met name in de thuiszorg. Het gebruik ervan door meer dan 1.900 zorginstellingen onderstreept de brede populariteit en bevestigt de efficiëntie en kwaliteit ervan.

Nedap Ons bestaat uit verschillende modules die we kunnen combineren tot een volledig zorgmanagementsysteem. Dit softwareprogramma is vooral populair in de volgende sectoren:

Digitale receptie met Nedap Ons

We ervaren allemaal drukte in zorginstellingen. Vaak heeft de informatiebalie niet genoeg capaciteit om de toestroom te beheren. Toch is er een slimme oplossing voor deze situatie: een digitale receptie. Dit digitale kiosksysteem, verkrijgbaar in diverse hard- en softwareconfiguraties, fungeert als bezoekersregistratie manager of zelfs als volwaardige digitale receptionist. Bezoekers en patiënten kunnen ervoor kiezen om de informatiebalie te benaderen of voor een snellere registratie en verwelkoming via de digitale receptie, waarmee lange wachtrijen worden vermeden.

Digitale receptie voor de zorg

Voordelen voor zorgmedewerkers

Voordelen voor bezoekers en patienten

Verminderde administratieve last

Digitale recepties automatiseren routinetaken, waardoor uw frontoffice medewerkers zich kunnen richten op complexere en essentiële taken.

Efficientie

Geautomatiseerde systemen beheren afspraken, vragen en incheckprocessen efficiënter. Dit stelt medewerkers in staat om een groter aantal taken aan te kunnen zonder overbelast te raken.

Communicatie

Digitale oplossingen bevorderen een betere coördinatie binnen zorgteams.

Betere inzet van middelen

Digitale recepties maken een strategischere toewijzing van personeel mogelijk.

Verbeterde gegevensnauwkeurigheid

Digitale intake vermindert fouten die vaak voorkomen bij handmatige gegevensinvoer, zodat uw medewerkers met nauwkeurigere en actuele patiëntinformatie kunnen werken.

Vermindering van wachttijd

Digitale inchecksysteem versnellen het intakeproces.

Flexibiliteit

Patiënten kunnen online afspraken plannen en tijdstippen kiezen die bij hun schema passen.

Gegevens nauwkeurigheid

Digitale systemen verminderen fouten die gepaard gaan met handmatige gegevensinvoer.

24/7 beschikbaarheid

Bezoekers en patiënten hebben altijd toegang tot ondersteuning (afspraken maken, informatie aanvragen en hulp ontvangen op elk moment).

Persoonlijke ervaring

Biedt gepersonaliseerde interacties, zoals voorkeuren voor taal of communicatiemethoden.

Verbeterde privacy

Biedt een meer discrete en persoonlijke registratiewijze.

Nedap bezoekersregistratie zorg
digitale receptie Nedap in zorg bejaardenzorg

Afhankelijk van uw werkomgeving en de locatie waar u een digitale receptie wilt implementeren, zijn er verschillende hardwareopties beschikbaar voor specifieke situaties. Als veiligheid bijvoorbeeld een prioriteit is en u wilt dat bezoekers gebruik maken van een digitale receptie voordat ze een ziekenhuis of zorginstelling betreden, kunt u overwegen een buitenkiosk bij de ingang te installeren.

Wij werken samen met meerdere hardware leveranciers, zodat we altijd een oplossing kunnen bieden die aan uw verwachtingen voldoet.

Hardware voor digitale recepties in elke situatie

Tablet

Dit is een compact en elegant model dat u overal gemakkelijk kunt plaatsen. U kunt het op uw receptie balie neerzetten of op een standaard op de vloer monteren.

Digitale kiosk

Een zelfstandige zelfbedienings kiosk, ontworpen in uw stijl en voorzien van uw merkkleuren en logo. U kunt deze plaatsen bij de ingang of op een andere handige locatie. Er zijn hier verschillende modellen voor beschikbaar.

Outdoor

Heeft u een digitale receptie nodig die buiten wordt geïnstalleerd? Wij bieden oplossingen die bestand zijn tegen alle weersomstandigheden. We adviseren zelfstandige of aan de muur gemonteerde kiosken

Software platforms

Wij begrijpen de uitdagingen die kunnen ontstaan bij het introduceren van nieuwe software aan uw medewerkers, vooral in de zorgsector. Het kan lastig zijn voor medewerkers om zich aan te passen terwijl ze al een drukke dagelijkse werkdruk hebben. Laat uw zorgpersoneel zich meer richten op de zorg voor mensen en minder op technische details. Dankzij de compatibiliteit met verschillende besturingssystemen bieden wij flexibele integraties van digitale recepties binnen uw bestaande infrastructuur.
digitale receptie wand model met Nedap Ons
Wandgemonteerde bezoekersregistratie met Nedap zorg

Privacy in de zorgsector

Het systeem voor digitale receptie verhoogt de privacy in de zorgsector aanzienlijk en zorgt tegelijkertijd voor naleving van de AVG. Europese wetgeving verbiedt het verzamelen en verwerken van bezoekersgegevens op papieren registratieformulieren, waardoor digitale oplossingen onmisbaar zijn.

De belangrijkste manieren waarop het systeem dit bereikt:
Wij helpen zorgorganisaties bij het waarborgen van AVG-naleving met onze digitale recepties. Neem vandaag nog contact met ons op voor deskundig advies over het beheren van bezoekersgegevens en het beschermen van de privacy van patiënten.
neem contact op met audiovisueel advies

Vrijblijvend advies

Onze toegewijde specialisten helpen u graag met het maken van de juiste beslissingen. Of u vragen heeft over producten, diensten of specifieke situaties, wij zijn er om u te begeleiden en te adviseren. Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies, we kijken ernaar uit om u van dienst te zijn.

Ontvang advies van onze expert

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.