We hebben antwoorden: bekijk onze uitgebreide FAQ-pagina
2orange | FAQ
Veelgestelde vragen en antwoorden over audiovisuele oplossingen
Ontdek de antwoorden op al uw audiovisuele behoeften met 2Orange. Op basis van onze 15 jaar ervaring delen wij onze kennis met u. We werken aan de ontwikkeling van een FAQ-blok, dus vragen kunnen worden bijgewerkt en uitgebreid. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over hardware en software, slimme kantooroplossingen met allerlei soorten reserveringssystemen, videoconferencing-oplossingen, werkprocessen en installatie van onze audiovisuele systemen, en uiteraard klantenondersteuning.
Ruimtereservering
Bekijk onze FAQ-pagina over het onderwerp ruimtereservering >
Wat is een vergaderruimte reserveringsysteem?
Een vergaderruimte reserveringssysteem is een digitale oplossing die hardware en software combineert om vergaderruimte werkplekken te beheren. Het stroomlijnt vergaderruimte reserveringen, vermindert planning conflicten en optimaliseert het gebruik van ruimte…
Hoe voorkomt een reserveringssysteem voor vergaderruimtes dubbele boekingen?
Plan een vergadering met uw team of klant, reserveer een vergaderruimte en controleer de instellingen dubbel. Ondanks al uw voorbereiding kan het gebeuren dat u bij aanvang merkt dat de vergaderruimte door een ander team bezet is. Hoe vaak is dit u en uw collega’s overkomen? …
Kan ik een vergaderruimte reserveren in Outlook?
U kunt een vergaderruimte direct boeken in uw persoonlijke Outlook-agenda. Bovendien stelt het vergaderruimte reserveringssysteem u in staat om vergaderruimtes te zoeken en te filteren op specifieke criteria, zoals de grootte van de ruimte, beschikbare conferentie-apparatuur of ingebouwde…
Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren met een roomsysteem?
Er zijn meerdere opties om een vergaderruimte te reserveren die aan verschillende voorkeuren en behoeften voldoen. Allereerst is het belangrijk dat u een vergaderruimte reserveringssysteem heeft dat gesynchroniseerd en naadloos geïntegreerd is in uw zakelijke omgeving. U kunt een vergaderruimte …
Hoe kan ik controleren welke vergaderruimtes bezet of beschikbaar zijn?
Er zijn meerdere manieren om te controleren of een vergaderruimte bezet of beschikbaar is. Hoewel het proces kan variëren afhankelijk van het gebruikte vergaderruimte reserveringssysteem, blijft het principe hetzelfde …
Hoe kan ik een vergaderruimte reserveren in Microsoft Teams?
Elk van deze vergaderruimte reserveringssystemen biedt integratie met Microsoft Teams, zodat gebruikers vergaderruimtes rechtstreeks binnen de Teams-omgeving kunnen reserveren. Hier leest u hoe u vergaderruimtes in Microsoft Teams kunt reserveren voor …
Hoe werken ruimtesensoren in een vergaderruimte?
Sommige vergaderruimte reserveringssystemen hebben eigen sensoren om beweging in de ruimte te detecteren en aan te geven of deze bezet is of niet. Het kan soms voorkomen dat een vergaderruimte in het systeem als gereserveerd wordt weergegeven, terwijl …
Werkplekreservering
Bekijk onze FAQ-pagina over het onderwerp werkplekreservering >
Wat is een werkplek reserveringssysteem?
Een werkplek reserveringssysteem is een combinatie van hardware- en softwareoplossingen. Het helpt u bij het reserveren en beheren van werkruimtes binnen een kantooromgeving, vooral in hybride werkplekken. Het werkplek reserveringssysteem stelt uw medewerkers in staat …
Waaruit bestaat het reserveringssysteem?
Een werkplek reserveringssysteem is een uitgebreide oplossing voor het beheren van flexibele kantoorruimtes, met name nuttig voor hybride werkomgevingen. Het systeem bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen …
Hoe helpt een werkplek reserveringssysteem bij hybride werken?
Wij begrijpen hoe essentieel werkplek reservering oplossingen zijn voor moderne bedrijven, vooral voor organisaties die werken met hybride werkmodellen. Een van de belangrijkste voordelen is de efficiënte benutting van ruimte, omdat het bedrijven in staat stelt om de bezetting van werkplekken …
Wat zijn de voordelen van het werkplek reserveringssysteem?
Werkplek reserveringssystemen bieden tal van voordelen voor zowel werknemers als werkgevers in moderne werkomgevingen. Voor werknemers bieden ze de flexibiliteit om hun favoriete werkplek te kiezen,of dat nu dicht bij collega’s is voor samenwerking of in een rustige omgeving voor gefocuste taken. In de huidige hybride werkomgeving bevorderen werkplek reserveringssystemen en andere reservering oplossingen meer productiviteit …
Waar kan ik zien waar mijn collega's werken?
Werkt u vaak samen met collega’s in een hybride werkomgeving? In dat geval kan het handig zijn om te weten waar uw collega’s elke dag zitten. Daarom bestaan er functies zoals ‘vind mijn collega’. Wanneer een collega incheckt op een werkplek via het werkplek reserveringssysteem, kunt u …
Waarom zou ik mijn werkplek van tevoren reserveren?
Het is altijd beter om uw werkplek van tevoren te reserveren. Natuurlijk, als er niet veel medewerkers zijn en werkplekken altijd beschikbaar zijn, kunt u vertrouwen op hot desking of ad-hoc reserveringen bij aankomst. Maar wat als u meerdere kantoren hebt of uw kantoor altijd vol zit met medewerkers …
Moet ik uitchecken wanneer ik mijn werkplek verlaat?
Soms verlaat u uw werkplek eerder dan gepland in het werkplek reserveringssysteem en vergeet u uit te checken. Betekent dit dat uw collega’s de werkplek niet kunnen gebruiken, zelfs als u al vertrokken bent? Gelukkig kan het systeem, met behulp …
Hoe kan ik mijn gereserveerde werkplek vinden?
Allereerst, als uw reserveringssysteem een mobiele app aanbiedt, kunt u inloggen op uw account om de plattegrond van uw bedrijf te bekijken. Hier kunt u uw gereserveerde werkplek voor de dag vinden. Alternatief kan dit ook via het reserveringsportaal …
Wat zijn de nadelen van hot desking?
Om te bepalen of deze oplossing geschikt is voor uw specifieke situatie, is het belangrijk om zowel de voordelen als de nadelen ervan te begrijpen, aangezien elk systeem beide heeft …
Wat is het verschil tussen hot desking en hoteling?
Het verschil tussen hot desking en hoteling is soms niet direct duidelijk. Beide systemen helpen gebruikers om een werkplek te reserveren wanneer ze die nodig hebben, maar ze verschillen in hun benadering van ruimteverdeling en reservering. Hier zijn de belangrijkste verschillen tussen deze …
Wat is een hot desk?
Hot desking is een flexibele werkplekregeling waarbij werknemers geen vaste werkplek hebben. In plaats daarvan kunnen ze bij aankomst op kantoor een beschikbare werkplek kiezen. Dit kan via een interactieve wayfinding scherm of direct op de werkplek, als uw bedrijf gebruikmaakt van een …
Hoe werken de bureausensoren?
Niet elk werkplek reserveringssysteem biedt standaard bureausensoren aan, maar als deze functie essentieel voor u is, kan er altijd een aangepast werkplek reserveringssysteem voor uw kantoor worden ontwikkeld. In deze uitleg gebruiken we GoBright als voorbeeld, omdat zij hun eigen sensoren …