Eenvoudig aanmelden voor bezoekers
Digitale receptie
Maak het ontvangen van bezoekers eenvoudiger door een digitale receptie, ook wel een onbemande receptie genoemd, in te zetten met digitale bezoekersregistratie. Zo kunt u uw bezoekers voortaan op een professionele manier ontvangen en registreert u ze zonder de inzet van personeel. Bezoekers kunnen zich registreren, de contactpersoon zoeken en direct (telefonisch) contact opnemen met degene waar een afspraak mee is.
Eenvoudig aanmelden voor bezoekers met
digitale receptie
Maak het ontvangen van bezoekers eenvoudiger door een digitale receptie, ook wel een onbemande receptie genoemd, in te zetten met digitale bezoekersregistratie. Zo kunt u uw bezoekers voortaan op een professionele manier ontvangen en registreert u ze zonder de inzet van personeel. Bezoekers kunnen zich registreren, de contactpersoon zoeken en direct (telefonisch) contact opnemen met degene waar een afspraak mee is.
2orange | Digitale receptie
Wat is een digitale receptie?
Uw digitale receptioniste zonder compromissen
Digitale receptie of digitale bezoekersregistratie is een combinatie van software en hardware die is ontworpen om uw receptieactiviteiten naadloos en moeiteloos te stroomlijnen. Met dit systeem kunt u de receptietaken online automatiseren, waardoor vervelende en repetitieve taken niet door een persoon hoeven worden uitgevoerd. Het is een betrouwbare en kosteneffectieve oplossing voor het verbeteren van uw toegangs- en bezoekersbeheer. Bovendien kan ons systeem volledig worden aangepast door middel van maatwerk, een digitaal bezoekerssysteem dat kan worden afgestemd op uw specifieke behoeften in verschillende branches.
24/7 bezoekers ontvangen, ter ondersteuning of vervanging van uw receptioniste
Dit is mogelijk met een digitale receptie. Uw bezoekers kunnen zichzelf eenvoudig aanmelden op een touchscreen in de vorm van bijvoorbeeld een baliemodel of kiosk. Door middel van digitale bezoekersregistratie kunt u bijhouden wie er wanneer aanwezig zijn in uw gebouw. Na registratie kan de bezoeker zijn of haar contactpersoon zoeken op naam, functie of afdeling, waarna de bezoeker telefonisch contact kan opnemen.
Referenties
TE Connectivity - Digitale receptie met badge dispenser, in huisstijl
Spie- Digitale receptie met geintegreerde deurontgrendeling
Ambulance Oost - Digitale receptie in huisstijl
Spie- Digitale receptie outdoor zuil
MM Metal Recycling - Digitale receptie deskmount
ERIKS - Digitale receptie muur montage
Swartberg - Digitale receptie vloerstand
- Versnel het receptieproces
- Verkort de wachttijd
- Onmiddelijke kennisgeving
- Realtime overzicht
- AVG-proof
- Stimuleer een professionele uitstraling
- Verbeterde interactiviteit
- Bespaar personeelskosten
- Complete bezoekersregistratiesoftware
- Continue workflow
Voordelen van een digitale receptie
Wat kunt u verwachten van een onbemande receptie
Onze totaaloplossing bestaat uit een digitale receptie en check-in oplossing die zowel voorregistraties als zelfregistraties van bezoekers mogelijk maakt. Gebruik één of meerdere digitale registratieschermen in uw ontvangstruimte, afhankelijk van het aantal bezoekers dat u per dag ontvangt.
GDPR Proof
Realtime Overzicht
Directe Notificatie
Diverse Integraties
Mogelijk met Outlook, Active Directory, maar ook koppelingen met uw huidige systemen, bijvoorbeeld uw elektrische deuren.
Integraties met bestaande apps en systemen, zoals outlook
Privacy en regelgeving:
AVG en ISO
Een digitale receptie sluit naadloos aan op de AVG wetgeving. Met dit systeem weet u altijd wie er wanneer aanwezig is. Het voldoet aan de AVG-voorschriften en zorgt voor de bescherming van bezoekersgegevens, naleving van de veiligheidswetten op de werkplek en afstemming op ISO-normen (zoals ISO 27001 en ISO 9001 certificaten). Dankzij ons effectieve bezoekersregistratieproces weet u altijd wie zich wanneer in uw gebouw bevindt of heeft bevonden, wat de veiligheid voor zowel personeel als bezoekers vergroot.
Digitale receptie op maat
Boek nu uw demo
Hoe de digitale receptie werkt,
stap voor stap
Vraagt u zich misschien af of het uw receptioniste volledig vervangt en het persoonlijke tintje wegneemt? Vaak zien we dat bedrijven naast een traditionele receptioniste ook een digitaal systeem integreren. Sommige bedrijven geven echter de voorkeur aan een uitsluitend digitaal ontvangst, waardoor werknemers meer tijd hebben voor noodzakelijkere taken. En vergeet niet: de digitale receptie is 24/7 actief en begeleidt uw bezoekers snel door het proces. Gastvrijheid garanderen? Kies voor een bel-receptie knop op het startscherm, hiermee gaat er middels 1 druk op de knop een telefonische verbinding naar een door u te bepalen telefoonnummer.
1. Voorregistratie
Nodig uw bezoeker direct uit middels het portaal of uw online kalender wanneer u een afspraak aanmaakt. Zij ontvangen hierna automatisch een e-mail met QR-code om in te checken.
2. Check-in
Laat uw bezoekers zich aanmelden bij het digitale receptie systeem middels een QR-scan. Handmatig registreren is ook een optie door gegevens in te vullen op het touchscreen.
3. Notificatie
Ontvang direct een notificatie per e-mail, sms of belletje met het bericht dat uw bezoeker is gearriveerd. U kunt de bezoeker dus ook telefonisch spreken via de digitale receptie.
4. Check-uit
Laat uw bezoeker zich gemakkelijk afmelden door hem/haar de QR-code opnieuw te laten scannen, of zijn of haar naam in te vullen op het touchscreen.
Combineren
Veiligheidsinstructies
Bekijk al onze Smart office oplossingen zoals Roombooking, Deskbooking, Narrowcasting, Wayfinding en meer!
Geleverd in uw huisstijl
Test het hier
Bent u nieuwsgierig geworden? Probeer hier alvast hoe het in zijn werk gaat.