Zoeken

Eenvoudig aanmelden voor bezoekers

Digitale receptie

Maak het ontvangen van bezoekers eenvoudiger door een digitale receptie, ook wel een onbemande receptie genoemd, in te zetten met digitale bezoekersregistratie. Zo kunt u uw bezoekers voortaan op een professionele manier ontvangen en registreert u ze zonder de inzet van personeel. Bezoekers kunnen zich registreren, de contactpersoon zoeken en direct (telefonisch) contact opnemen met degene waar een afspraak mee is.

Eenvoudig aanmelden voor bezoekers met

digitale receptie

Maak het ontvangen van bezoekers eenvoudiger door een digitale receptie, ook wel een onbemande receptie genoemd, in te zetten met digitale bezoekersregistratie. Zo kunt u uw bezoekers voortaan op een professionele manier ontvangen en registreert u ze zonder de inzet van personeel. Bezoekers kunnen zich registreren, de contactpersoon zoeken en direct (telefonisch) contact opnemen met degene waar een afspraak mee is.

Wat is een digitale receptie?

Uw digitale receptioniste

Digitale receptie of digitale bezoekersregistratie is een combinatie van software en hardware die is ontworpen om uw receptieactiviteiten naadloos en moeiteloos te stroomlijnen.

Met dit systeem kunt u de receptietaken online automatiseren, waardoor vervelende en repetitieve taken niet door een persoon hoeven worden uitgevoerd. Het is een betrouwbare en kosteneffectieve oplossing voor het verbeteren van uw toegangs- en bezoekersbeheer.

Bovendien kan ons systeem volledig worden aangepast door middel van maatwerk, een digitaal bezoekerssysteem dat kan worden afgestemd op uw specifieke behoeften in verschillende branches.

Ontdek nu

Digital Frontdesk

2Orange heeft speciaal voor u een website ontwikkeld om u te helpen de ideale digitale receptie voor uw bezoekers te vinden. Ontdek onze oplossingen, stel uw eigen kiosk samen en verander de manier waarop u uw bezoekers ontvangt!

24/7 bezoekers ontvangen, ter ondersteuning of vervanging van uw receptioniste

Dit is mogelijk met een digitale receptie. Uw bezoekers kunnen zichzelf eenvoudig aanmelden op een touchscreen in de vorm van bijvoorbeeld een baliemodel of kiosk. Door middel van digitale bezoekersregistratie kunt u bijhouden wie er wanneer aanwezig zijn in uw gebouw. Na registratie kan de bezoeker zijn of haar contactpersoon zoeken op naam, functie of afdeling, waarna de bezoeker telefonisch contact kan opnemen.

Een digitaal onthaal voor elke klant

Of u nu een drukke receptie heeft of een onbemande lobby, met onze digitale receptie oplossingen worden uw gasten altijd onmiddelijk verwelkomd.

Voordelen van een digitale receptie

Boek nu uw demo

Om het incheckproces nog eenvoudiger te maken én uw bezoeker vooraf op de hoogte te brengen van wat hem of haar bij aankomst te wachten staat is het mogelijk uw bezoeker eenvoudig vooraf te registreren. Dit kunt u doen middels het online portaal of uw eigen online kalender, zoals Outlook of Google. Na het aanmaken van de afspraak ontvangt uw bezoeker direct een e-mail met QR-code, instructie en afspraakgegevens. Bij aankomst hoeft uw bezoeker deze alleen nog te scannen waarna de contactpersoon direct op de hoogte gebracht wordt.

Wilt u dit vrijblijvend zelf ervaren? Plan een demo in met één van onze experts. Hier zullen we de mogelijkheden demonstreren en uw wensen bespreken.

Hoe de digitale receptie werkt,
stap voor stap

Vraagt u zich misschien af of het uw receptioniste volledig vervangt en het persoonlijke tintje wegneemt? Vaak zien we dat bedrijven naast een traditionele receptioniste ook een digitaal systeem integreren. Sommige bedrijven geven echter de voorkeur aan een uitsluitend digitaal ontvangst, waardoor werknemers meer tijd hebben voor noodzakelijkere taken. En vergeet niet: de digitale receptie is 24/7 actief en begeleidt uw bezoekers snel door het proces. Gastvrijheid garanderen? Kies voor een bel-receptie knop op het startscherm, hiermee gaat er middels 1 druk op de knop een telefonische verbinding naar een door u te bepalen telefoonnummer.

1. Voorregistratie

Nodig uw bezoeker direct uit middels het portaal of uw online kalender wanneer u een afspraak aanmaakt. Zij ontvangen hierna automatisch een e-mail met QR-code om in te checken.

2. Check-in

Laat uw bezoekers zich aanmelden bij het digitale receptie systeem middels een QR-scan. Handmatig registreren is ook een optie door gegevens in te vullen op het touchscreen.

3. Notificatie

Ontvang direct een notificatie per e-mail, sms of belletje met het bericht dat uw bezoeker is gearriveerd. U kunt de bezoeker dus ook telefonisch spreken via de digitale receptie.

4. Check-uit

Laat uw bezoeker zich gemakkelijk afmelden door hem/haar de QR-code opnieuw te laten scannen, of zijn of haar naam in te vullen op het touchscreen.

digitale receptie in witte standaard
digilate kiosk als receptionist

Bekijk al onze Smart office oplossingen zoals Roombooking, Deskbooking, Narrowcasting, Wayfinding en meer!

Digitale receptie op maat

Hoewel onze basis software voor veel organisaties voldoende is kan het zijn dat u maatwerk wenst. Graag gaan we met u in gesprek om uw eisen en wensen te bespreken. We zijn zeer flexibel en gaan erg ver wat betreft maatwerk. Denk aan koppelingen met deuren, badgedispensers, CMS-systemen, narrowcasting, enzovoorts.

Ontvang advies van onze expert

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Demo aanvragen

Bedankt voor uw interesse in de digitale receptie. Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.