Verwelkom uw bezoekers professioneel met Digital Frontdesk
- Ellyna Wolf
Wij heten u van harte welkom bij Digital Frontdesk, een nieuwe dienstverlening die is opgezet om perfect aan te sluiten op uw wensen op het gebied van digitale receptie. Ons doel: uw bezoekers op een professionele en gebruiksvriendelijke manier ontvangen.
Digital Frontdesk is een initiatief van 2Orange, specialist in audiovisuele oplossingen. Vanuit die expertise is het onze missie om de ontvangstbeleving van uw bezoekers te vernieuwen met slimme, digitale oplossingen die echt het verschil maken.
Met Digital Frontdesk breiden we het aanbod van 2Orange verder uit, door innovatieve technologie te combineren met gastvrijheid, efficiëntie en maatwerk.
Inhoud
Kies de digitale receptie die bij u past
Elke organisatie is anders. Daarom bieden wij maar liefst drie afzonderlijke softwareoplossingen aan, elk met unieke functionaliteiten:
- Digital Frontdesk Basic – voor een professionele bezoekersregistratie oplossing die uw receptie ondersteunt en het incheckproces voor gasten versnelt
- Digital Frontdesk Smart – om bezoekers te verwelkomen op een moderne en efficiënte manier, zelfs zonder fysieke receptionist
- Digital Frontdesk Plus – de meest uitgebreide digitale receptie oplossing voor maximale flexibiliteit en gebruiksgemak
Onze oplossingen kunnen volledig worden aangepast aan uw specifieke behoeften. Welke variant u ook kiest, u bent altijd verzekerd van een warme, efficiënte en representatieve ontvangst van uw bezoekers.



Vind de oplossing die aansluit bij de behoeften van uw bedrijf.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze experts – zij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze en beantwoorden al uw vragen.
Breng uw bedrijf op de voorgrond
Uw organisatie is uniek – uw ontvangst mag dat ook zijn.
Volledig in uw huisstijl
Met Digital Frontdesk maakt u van uw ontvangst een krachtig visitekaartje. Uw digitale receptiekiosk wordt volledig vormgegeven in uw huisstijl: van kleuren en logo tot grafische elementen. Dit geldt zowel voor de hardware (zoals het type en uiterlijk van de kiosk) als voor de software – inclusief het schermontwerp, de interface en de communicatie met bezoekers. Dit zorgt niet alleen voor een professionele uitstraling, maar versterkt ook uw visuele identiteit vanaf het eerste contactmoment.
Personaliseer uw digitale receptie
Met Digital Frontdesk personaliseert u uw kiosk volledig in de stijl van uw bedrijf.
Benieuwd hoe uw digitale receptie er uit kan komen te zien? Probeer onze receptie configurator rechtstreeks via onze website. Kies eenvoudig het model dat bij u past uit vier categorieën – desk, kiosk, outdoor kiosk of wallmount. Selecteer vervolgens de kleur van uw kiosk, voeg uw logo toe en creëer een digitale ontvangst die perfect aansluit bij uw merkidentiteit.
Heeft u een specifieke kleur in gedachten of bijzondere wensen? Neem gerust contact met ons op – we zetten uw ideeën graag om in beeld.
Naadloze integratie met uw systemen
Digital Frontdesk integreert moeiteloos met uw bestaande It-omgeving, zoals:
E-mailsystemen(Outlook, Gmail, etc.):
Stuur automatisch een melding naar de host bij aankomst van een bezoeker. Vooraf kan een QR-code en incheck instructie naar de bezoeker worden verzonden.
Interne gebruikersdirectory’s (Google Workspace, Active Directory, etc.):
Laat bezoekers eenvoudig de juiste contactpersoon selecteren. Uiteraard volledig in lijn met de AVG-wetgeving. Ook kan het systeem automatisch toegangslijsten bijwerken op basis van personeelswijzigingen.
Agenda- en planningssystemen (Outlook Calendar, Google Calendar, etc.):
Nodig de digitale receptie uit bij het plannen van een afspraak. Zo is het systeem automatisch op de hoogte van het bezoek en ontvangt de gast vooraf een QR-code of pincode voor een vlotte check-in.
Beveiligingssystemen en toegangscontrole:
Koppel de digitale receptie aan uw toegangscontrolesysteem. Bezoekers kunnen na registeren / inchecken automatisch toegang krijgen tot deuren of poorten via een badge of QR-code. Werkt naadloos samen met systemen zoals Paxton en Dormakaba.
Of u nu kiest voor een basisoplossing of een volledig geintegreerd systeem, met Digital Frontdesk ontvangt u uw bezoekers altijd professioneel, efficient en gastvrij.
Benieuwd welke oplossing het beste bij uw organisatie past? Neem gerust contact op met onze experts. Wij adviseren u graag en helpen u bij het creëren van een ontvangst die indruk maakt.
Digital Frontdesk – de slimme keuze voor digitale bezoekersregistratie en receptie.
Inhoud
Lees ook onze andere blogs

Hoe de digitale receptie een uitkomst is i.c.m. de AVG
In dit artikel delen we de impact van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op de digitale receptie, met de aandacht op het incheckproces en de gegevensbeveiliging. Bedrijven staan onder steeds

Hoe kiest u de beste bezoekersregistratie
We bezoeken allemaal wel eens gebouwen, organisaties en kantoren, en nemen deel aan verschillende evenementen. Maar heeft u er ooit bij stilgestaan hoeveel mensen betrokken zijn bij het ervoor zorgen

6 voordelen van videovergaderen
Stelt u zich een wereld voor zonder communicatiebarrières, waar samenwerking soepel verloopt en beslissingen snel worden genomen. Dit is de wereld die videoconferencing heeft gecreëerd voor bedrijven, scholen, overheidsinstanties en